SAYA LELAH

I tried to run from your side,but each place i hide,it only reminds me of you


lagu ini pas banget buat pembukaan topik ini..
kenapa saya lelah,dan apa yang mebuat saya sedemikian lelah??

oke ini adalah lanjutan dari topik PLAYING HIDE AND SEEK ON MY HEART..
subjeknya masilah orang itu..

apa yg membuat saya lelah??

1. i'm so sick of him..
soalnya dia selalu bs membuat saya tertawa disaat dia ada dan membuat saya galau kalo dia ga ada...

2. he can't give me a desicion
semua butuh kepastian,dan dia masih saja bingung sama perasaannya

3.the "other"girl,maybe more suitable for him
intinya saya jealous..konyol emang,tp saya memang jealous..

pesan saya untuk anda:

Say you'll stay don't come and go like you do,it makes me so tired





0 komentar:

Posting Komentar

dheulicious owner

dheulicious owner
annisaa dwi utami

About this blog

hi, my name is annisaa dwi utami, but just call me DU.
this blog will tell you all about my life,my experience ,and what's going on in my mind..and some of my graphic design will be shown here..
Thank you so much to visit my blog, i'm waiting for your comment..